Rádi byste si vyzkoušeli práci v agentuře, ale máte strach, že budete lítat jak hadr na holi a nic vám to nedá? Přesvědčíme vás o opaku. Praxe se v jednotlivých agenturách samozřejmě liší a určitě to není práce pro každého. V Ackee však většinu agenturních nešvarů nejenže nenajdete, ale pravděpodobně se zde naučíte víc než kdekoli jinde, což opakovaně potvrzují naši současní i bývalí kolegové. Agenturní zkušenost by měl mít zkrátka každý. Proč?

1) Zapojíte se do různorodých projektů

Minimální scope projektu je u nás v Ackee zhruba 2 měsíce. Nejčastěji však aplikaci tvoříme přibližně půl roku, během kterého se objem práce mění. Když je zakázek méně, prostor vyplňujeme sebevzděláváním, drobnými dodělávkami na jiných projektech nebo merge requesty kolegů. Většinu roku tak člověk reálně pracuje na 2-3 aplikacích, které mu zaberou nejvíce času, a zbytek pak věnuje menším projektům, na kterých se dlouhodobě podílí. Výhoda tohoto přístupu spočívá v pestrosti pracovní náplně a možnosti podílet se na vícero projektech zároveň. Nudit se tedy rozhodně nebudete.

2) Naučíte se pracovat efektivně

Slovy klasika: není čas ztrácet čas. Tohle platí pro všechny firmy, jejichž práce se řídí deadliny, ale pro agenturu dvojnásob. Jelikož máme pevně dané rozpočty od našich klientů, snažíme se samozřejmě pracovat rychle a efektivně. Klientům však dáváme realistické odhady a nikdy neslibujeme nemožné. Z řadou z nich navíc spolupracujeme dlouhodobě – příkladem může být německá tiskárna Hi5 (4 roky), Bazoš (3 roky), HOPI (2 roky), Zonky (2 roky), Košík (2 roky) a další.

3) Vaše práce bude leckde vidět

Kdyby se v agentuře dělaly věci jenom do šuplíku, dlouho by nepřežila. Menší a interní projekty jsou běžnou součástí většiny firem – v Ackee jde však zpravidla o inovativní projekty, které často slouží jako PoC. Jejich velkou výhodou je, že na nich můžeme otestovat nové věci. Takto například spolupracujeme se ŠKODA AUTO DigiLab hned na několika technologicky velice zajímavých konceptech. Z interních aplikací nás pak baví třeba spolupráce s logistickým gigantem HOPI, který skrze naši aplikaci řídí celou svou flotilu, takže pokaždé, když mineme auto se zeleným logem, nebo vyrazíme do supermarketu, máme radost, že jsme svou prací přispěli k tomu, aby to celé fungovalo. 🙂

4) Budete dělat aplikace, které lidé používají

Díky agenturní rozmanitosti projektů je velmi pravděpodobné, že vaše práce bude nejen vidět, ale že aplikace od Ackee budou používat i vaši známí. Na projekty s malou uživatelskou základnou sice narazíte všude, ale jen někde se můžete podílet na aplikacích pro statisíce lidí: naši aplikaci pro německý Bundestag si například stáhlo okolo 850 000 uživatelů, aplikaci Bazoš minulý měsíc používalo 400 000 lidí, další desítky tisíc si půjčují či investují přes Zonky, nakupují s Košíkem nebo využívají aplikace společnosti Cebia. Je k tomu potřeba něco dodávat? 🙂

5) Naučíte se víc než kdekoli jinde

Uznáváme: práce v agentuře má svá specifika a není pro každého – někoho může rozmanitost projektů časem omrzet, jinému nemusí vyhovovat agenturní dynamika.  Zkušenost je to však k nezaplacení. Vzhledem k množství projektů, problémů, přístupů a situací, se kterými s v agentuře denně setkáte, je totiž jisté, že se minimálně u nás zakrátko naučíte víc než kdekoliv jinde – ať už jste programátor, designer, projekťák anebo tester.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *