Ackee se stalo partnerem společnosti Virgla LLC, pro kterou technologicky zajišťuje vánoční kampaň společnosti T-Mobile s názvem „Vánoční závod“.

Aktualizace

Jelikož se (především v Google Play) množí komentáře typu„Nefunguje. Kroužek se točí a točí a nápis čekejte nemizí. Vydržel jsem to půl hodiny čekat, vydržel to někdo dýl nebo jsem vítěz? ;-)“,raději zde napíšu přesný postup, jak aplikace funguje:

  1. Spusťte aplikaci, po přehrání úvodního videa se zobrazí červené kolečko s nápisem Čekejte.
  2. Přiložte telefon k reklamnímu spotu T-Mobile v TV, nebo  na youtube (např. https://www.youtube.com/watch?v=QSu24jzcQyw)
  3. Červené kolečko Čekejte zezelená, po dohrátí reklamy Vám automaticky zavolá Radim a jste ve hře.

O kampani

Kampaň se skládá z mobilních aplikací pro AndroidiOS, které poskytují second screen experience k reklamním spotům.

Jak přesně second screen experience funguje?

Mobilní aplikace rozpozná přehrávanou reklamu v TV nebo na YouTube a po jejím skončení umožní další akci.

V případě Vánočního závodu je to hra, do které aplikace vstoupí až ve chvíli, kdy je daný reklamní spot přehrán – jak je toto technicky zajištěné odhalíme po skončení kampaně, stejně jako další zajímavosti z realizace.

Samotná hra pracuje s akcelerometrem v telefonu, kterým pomocí fyzikálních zákonů simuluje pohyb v běžkařské stopě. Cílem je držet se co nejblíže profesora Radima (Ivan Trojan), který různě zpomaluje a zrychluje.

Kreativní složku zajišťuje prestižní agentura Saatchi&Saatchi, na koncepci řešení se podílí inovační jednotka Lion Communications – Farmhouse.

Z Google Play stahujte zde: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.tmobile.xmas

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *